بیشتر وقت تان را برای دو گروه از مشتریان صرف کنید: اول، آنهایی که به احتمال بیشتری جای امیدواری هست که آن چند درصد تردید در آنها از بین برود و حاضر به خرید شوند. دوم، آنهایی که نه 100 درصد خریدار محصول هستند و نه کاملاً منصرف شده اند.
![بازاریابی و فروش - مشتری مداری - مدیریت فروش - روانشناسی فروش](https://static.panikad.ir/imgup/no-image.jpg)
بیشتر وقت تان را برای دو گروه از مشتریان صرف کنید: اول، آنهایی که به احتمال بیشتری جای امیدواری هست که آن چند درصد تردید در آنها از بین برود و حاضر به خرید شوند. دوم، آنهایی که نه 100 درصد خریدار محصول هستند و نه کاملاً منصرف شده اند.
گروه های مشابه